RaBisSs4 2 aylık bebeğim var sürekli emmek istiyor ağlamıyor hep aranıyor elini yalıyor doğduğundan bu yana 2 kilo aldı bnce kilosu normal ama doymuyor mu diye tereddüt ediyorum yardımcı olur musunuz lütfen
Efy Kilosu gayet iyi bence bazı bebekler memede rahatlar sizi emzik gibi kullanır :) emzik verebilirsiniz belki işe yarar
BihterZiyagil Günde 4 5 bez ıslatıyorsa, kilosu iyiyse doyuyordur. Bebekler her zaman aç oldukları için emmek istemezler