Miniminii Ben daha ilk günden itibaren bol bol yürüdüm hastanede hep koridorlarda yürüdüm, eve gelince sitenin bahçesinde yürüdüm evin içinde yürüdüm. Hastanedeyken ağrıdıkça iğne istedim, eve çıkınca da günde 2 tane ağrı kesici içtim. Aslında o kadar ağrım olmadı sadece ilk 3 gün diyeyim zordu. Bugün 12. Günüm çok şükür ağrım hiç yok sadece bazen sızlıyor yanma gibi his oluyor bazı hareketlerde o kadar