anneyimben25 bizim de çok uzun sürdü. Bir haftalıkken falan başladı iki ay oldu hala devam etti. Damla da kullandım ama asıl masaj geçirdi. Şu an iki buçuk aylık sanki geçti gibi. Gözyaşı birikmiyor gözünde birkaç gündür. Günde en az 3 4 kere yaptım masajı. Çok da ağlayan bir çocuk, ağlarken de yaptım mecbur. Bence siz de masaja ağırlık verin. Damlalar geçirmiyor sadece mikrop falan varsa geçiriyor