Nurrab
Canim hepsi gecicek azcik daha zaman. Esin destek oluyor mu? Cikip biraz en azindan hava aldiriyor mu size? Faydasi olacaktir cunku. Ben de yalniz bakiyordum cocuguma.. bebegim dogdu, 4. gunden itibaren cikmaya basladik. Psikolojikmen cok iyi geldi, hem de bebegime de cok iyi geldi. Hava da harika.