Kızlar merhaba 4.5 yıllık evliyim 23 yaşındayım 15 aylık ikiz bebeklerim var artık kendimi toparlamak istiyorum yeni halime bir türlü alışamadım. Evlendiğimde 60 kilo ile evlendim evliliğimin 2.yılında çocuk istedik olmadı tedavi süreci ilaçlar derken 75 kiloya kadar geldim ilk başlarda kilo yakıştı dedi herkes bende beğeniyordum kendimi. Hamile kaldım doğuma 85 kilo ile gittim. Doğumdan 1 ay sonra 75 kiloya tekrar düştüm iyi güzel derken sezeryan göbeğim ve yan simit bölgem kaldı şu an 80 kiloyum 1.73 boyum bacaklarım ince göğüsüm küçük göbek ve simit bölgem var çok kötü duruyor l bedenden XL bedene geçiş yaptım maalesef ki son zamanlarda beğendiğim kıyafetlerin hiçbirinde xl beden yok l ye kadar var çok kafama takmaya başladım. Ekmek yemiyorum yıllardır sevmiyorum çayı kahveyi şekersiz tüketiyorum. 2 çocuktan düzenli beslenemiyorum. Sizin çözüm önerileriniz nelerdir?