Kızlar 1 yaşına giricek 4 gün sonra oğlum erken doğdu kuvezde kaldı zayıf doğdu falan derken koscaka 1 yılı geride bırakıyorum hala emekelem yürüme yok çok csnim sıkılıyor dokotora gittik erken doğduğu için zamanı olduğunu söyledi herşeyi gayet güzel dedi biraz zayıf vitmsmninler başladık gelişsin diye . Son 1 aydır oğlum hiç durmuyor çok ağlıyor yemiyor içmiyor artık sürekli bir ağlama halinde geceleri kalkıp ağlıyor inanın bende oturup ağlıyorum kendiyle beraber çünkü doğdu doğalı hep bir huysuz sürekli ağlıyor artık dayanamaz hala gelip bende ağlıyorum onunla bana bir fikir verin neyden oluyor niye böyle bu arada dokotora götürdüm hiç bir sorun yok .ama hep ağlıyor emekle yok yürüme yok bide korkuyor. dengede durması için bıraktım zaman çok ağlıyor korkuyor aynı şey emekle içinde oluyor .