meryemm_demir Kızlar bebeğimi emziriyorum dışarıya çıkarken kaynanama anneme bırakıyorum sizce hangisi daha iyi ?
Zeynp meryemm_demir elektrikli 🙃🙃 Philips avent kullanıyorım iş yernde sağmak için. Manuel cok yorardı diye düşünüyorum.
meryemm_demir Melismetee büyük oğlumda ikisinide kullandım manuel çok yordu yoğunbakımda kaldı her dakka sağ sağ bozuldu elektrikli görümcem verdi onuda baya kullandım ama 20 yıllık makina artık çekim gücü iyice azalmış karar veremiyorum
Mert_1905 Elektirikli daha iyi zaman harcamıyor ama manuel uğraştırıcı bi zaman sonra eliniz yoruluyor