GULCE02 Kızlar 9 aylık bir bebeğim var prezervatif+geri çekilmeyle korunuyorum ama yinede güvenmiyorum geçen 3 gün gecikti çok korktum ve ben kol altı implant taktırmayı düşünüyorum yapan varmı gerçekten 3 yıl koruyormu
GULCE02 meg2022 gerçekten mi çok teşekkür ederim takarken acı hissettin mi özelde takıyorlar sanırım bide fiyatını öğrenebilirmiyim canım
GULCE02 bombacimulayim peki canım başka bir korunma yöntemi kullanmıyorsun dimi prezervatif geri çekilme vs biri yazmıs implant taktıgı halde hamile kalmış doktor size kaç yıl korur dedi canım kusura bakma çok soru sordum
meg2022 GULCE02 rica ederim 🥰uyuşturup takıyorlar acı yok akşamında biraz sızlamıştı ama. Marttı galiba taktırdığımda 3500 ödemiştim
bombacimulayim GULCE02 hayır başka bir korunma yöntemi kullanmıyorum. Doktorum 3 yıl %99 oranda koruyacağını söyledi. Zaten tüplerinizi bile bağlatsanız hiçbir zaman %100 koruma sağlamaz
GULCE02 meg2022 bende en yakın zamanda tektıracam en azından her ay triplere girmem Rabbim olmayana versin daha çok küçük bebegım 9 aylık korunuyoruz deyip hamile kalanlar var bu yüzden korkuyorum 😄 peki başka bir korunma yöntemi kullanıyormusun canım yoksa sadece implantmı🥰
meg2022 GULCE02 Allah bağışlasın benim oğlan da 6 aylık 🥰 asla başka çocuk istemiyorum 😂 bence de taktırın çok rahat edersiniz yan etkisi de yok hiç. Tek implantla korunuyorum başka korunma şekline ihtiyacınız kalmıyor zaten o yüzden büyük rahatlık. 3 seneydi sanırım süresi de
GULCE02 meg2022 Allah bağışlasın canım bende elinle konuşup takrırmaya gidecem valla çok sağol canım bana cevap verdiğin için ozman 3 yıl kafa rahat 😄 benim oglum aşırı yaramaz doğduğundan beri bu yüzden vende düşünmüyorum 🥰