Mmbd Oglum 7 aylik kizlar ama gece 3 kere hep ayni saatte emmek icin kalkiyor 1-3-5 nobeti diyorum buna...acaba doymuyor da mi kalkiyor yoksa aliskanlik mi oldu? Sizde durumlar nedir kizlar ?
tugceo92 Mmbd alışkanlık olabilir belki. Bizde 7 ay 5 gunluguz. Bazen gece hiç uyanmaz bazen sabah 5te sabit uyanır mama için. Bu sabah uyandı mesela
Mmbd tugceo92 gece beslenmesini de kesmek istemiorm acikcasi mudahale etmezsem sénce kendigilinden duzelir mi yani butun gece uykusuna kendiliginden gecer mi
tugceo92 Mmbd gece beslenmesini bende hic kendim kesmedim kendi kendind duzene soktu açıkçası sizinde düzene girer