Kuzular selamlar minnoşumu bugün kaka yapmadığı için aile hekimine götürdüm yani yapmıyor dediğim bugün 3.günü kabız olmuş dedi şurup verdi ve yeterli beslenmemiş olabilir dedi durduk yere başıma iş çıkardı 😏 kaka yapmaması doymadığı anlamına mı geliyor