Eslemsri 3 aylık bebeğimin kakasi bezini açtığımda su gibi geldi . Bir de kakasinda balgam gibi bir şey vardı. Neden olur bilen var mi
seher_gurgil seher_gurgil ben bebekken olmuşum annemlerin anlattığına göre öle zehirli ishal oluyormuş