Metemervehan Emziriyorum bebeğim 5 aylık aşı olmaya çekinmiştim ama şimdi işe başlayacağım aşı olayım diyorum sizler hangi aşıyı yaptırdınız emzirirken farklı bi etki gördünüz mü ?
Mrs_sonmez Metemervehan ben hamilelikte 2 doz dogum dan sonra da 1 doz biontech oldum hiçbir yan etki yaşamadım
livanurvealpinannesi61 Metemervehan instagram da yağmur ibic var aşı ile ilgili postaları var.içinde ne olduğu belli değil ki çevrem de aşı olan çoğu kişi yatakta geçirdi.bi kez covid oldum hiç aşı yaptırmadım aşılara güvenmiyorum hiç. Şuan artık çoğu kişi de aşı yaptırmak istemiyor.
minikkusuuummm- Metemervehan hamileyken 2 doz, emzirirken de 1 doz biontech olmuştum. Hiç yan etki olmadı çok şükür
Busrd Hamilelikte oldum bi yan etkisini görmedim ise baslarken de olmayı düşünüyorum beni koruyacaktır ama sadece aşı. Cocuklarimi korusun diye maskeye mesafeye devam