Kızım 2 aylık olacak inşallah. Burnunu serum fizyolojik ile temizliyorduk. Enjektörle sıktığımız için (afedersiniz) sümükler çıkıyordu. Sonra bir gün kustuğunda içinde sümük vardı. Belki benim hatam heralde sıkınca suyu yutmuş. Daha temiz bir yöntem aradım.
Baby vac çok öneriliyordu. Ama 1 yaşından sonra sanki daha iyiymiş. Sizin kullandığınız, ayına da uygun bir aspiratör var mı öneriniz ?