poyrazinannesii1 seho 6 aya kadar verilmemesi gerektiğini söylemişti doktor. Anne sütünün %70’i su zaten, sık sık emzir demişti.
Derya-Anne seho valla ben oğlumu 1 aylık kontrolüne götürdüğümde doktorumuz anne sütünün %80′i zaten su ama ağzını temizlemek için günlük 1 çay kaşığı kadar verebilirsin demişti çünkü oğlum ağustos doğumlu tam sıcaklara denk gelmişti doğumum
Bebegimm1 seho mama meme gittigim icin doktor mamadan snra ver demisti dogdugunda basladim sadece emseydi yine verirdim pamukcuk olmasin diye