iki_prens_annesi ibbnin sitesinden gördüm başvurdum, iki gün sonra evime geldiler gelir testiydi sanırım yapılan şey, tek tek mal durumumu sorup gittiler. Sonra haber geldi felanca yardım binasına tcnizi alın gidin diye, yakınmış evime zaten gittim bir kağıt imzalattilar, ben başvuruyu süt desteği diye yapmıştım. Önce yardım kartı bağlamışlar geçen ay bugunde süt desteğiniz geldi kapıdayız diye aradilar