İşe başlayacak olup bebeği düzensiz emen anneler var mı benim gibi, ben bir düzen oturtamıyorum sadece geceden süt birikmişse sağabiliyorum. Gün içinde azar azar sağıp birleştirmek mi lazım, hangi aralıklarla sağacağım hiç bilmiyorum bilenler yardımcı olur mu acaba 🥰