Bütün anneler merhaba. Aranızda yeniyim. Bebegim sezeryan ile doğdu suan 2 gunluk ve dün geceden beri sezeryan yerim yanıyor. Herhangi bir kızarıklık ve akıntı yok. Normal mi bu ağrı ne kadar sürer? Bilgisi olanlar lütfen yardımcı olabilir mi ne yapsam iyi gelir