Irmakprensesinannesi Bebiss12 vallq şahsen 2 yaşına kadr göstermeyi düşünmüyorum 2 yaşından snra az az süreli İngilizce çizgi film izlediğim muhtemeln zihninin gelişimi için doktorlarda 2 yaş diyor TV izletmeme bu arda kızım 1 yaş suan
nilufer19 Bebiss12 şuan 14 aylık hiç izlemedi (görüntülü konuşma dışında) 3 yaşına kadar 0 ekran devam etmeyi düşünüyorum
Feyzosunannesi Bebiss12 doğduğundan beri tv açıktı ama izlemez şuan 2 yaşında açık olsada ilgisini çekip izlemiyor çünkü kısıtlamadım, bazen yemek yemediği zaman çizgi film açıyorum özellikle
nazli_19 Bebiss12 2 yaşına kadar izletmedim 3 buçuk yaşında şuanda izlemiyor evde yalnız kaldigimizda küçük kardeşini uyuturken açıyordum en fazla 10 dk o da kapat anne gözlerim acıdı diyor telefon tablet hiç yok hayatimizda
ftsdmrhn Benimki 21 aylık bende izletmedim ama şuan aşırı aşırı başım ağrıyor actim TV 😭 bulunduğumuz şehirde tekiz mecburen açtım çünkü baş ağrısından ölüyorum
Bebiss12 nilufer19 benım bebeğimde 4 aylık hıc göstermiyorm dediğiniz gibi görüntülü sohbet dısında ondada mecbur gösteriyorum iki taraftan da uzakta yasıyoruz bayagı dedesini nenesini tanısın istiyorum. Benımde düşüncem 2 yasına kadar hıc göstermemek. Tv acıkken bazen bakıyo gibi oluyo hemen ters tarafa cevırıyoz
yasacmalamalo Valla çok iştahsız bir kızım var ilaçlar kullandık 3 aylıktan beri mecburen yemek yerken acıyorum cızgı film öyle bile zor yiyor
Melek1921 Kısıtlama hiç yapmadım ama sürekli ekrana bakması hoşuma gitmezdi herhalde 17 aylık bir sürü hikaye kitabı aldım büyük resimli sürekli bana getiriyor ben okuyorum o dinliyor oyun oynuyoruz dışarı çıkıyoruz ekrana vakit kalmıyor aslında.
RuzgarGulsah Doktorumuz 3 yaşa kadar dedi o da yaş x 10 dk 19 aylık şu an izlemiyor daha bi bu kadar yolumuz var 😊
RuzgarGulsah Bebiss12 Mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın genel olarak 2 biliniyor bazı uzmanlar doktorlar 3 yaş diye benim kendi fikrim ise konuşmayı iyice söktüğü zamandan sonra az az izletilebilir.
livanurvealpinannesi61 Bebiss12 3 yaşında kızım 18 aylık oğlum var telefon vermiyorum. Çizgi filmden kızımı geri alamıyorum malesef ki 🤦♀️🤦♀️