hellomom Bernur_GT ayı gelmeden denemeyin damak gelişimşni olumsuz etkiliyor. Ama 7 aylıktı sanırım bebeğiniz, o zaman zaten 0-6 kullanmamanız lazım. Ama bu zamana kadar almadıysa bundan sonra da almayabilir.
Bernur_GT hellomom aynen herkes ole diyor bu zamana kadar almadıysa bundan sonra almaz diye neyse hiç denemeyim benim kızım da emzik almayacak demek ki 😊