Deletedmom_37 sorum başlıkta bebegim 12 aylık elinden oyuncağı ya da ne varsa alinca tepki gösteriyor kızıyor bağırıyor ikizi zorla çekmeye çalışınca bağırıyor diretiyor bu iyi biseymi acaba benlik duygusumu demek bu yaşta paylaşma duygusu olmadığına göre sizce
AyazisMom Deletedmom_37 ikizlerim yok ama oğlumunda elinden oyuncagı almak istediğimizde hepsinde değil sevdiklerinde kızıyor ağlıyor bağırıyor ben bunu engellemeye çalışıyorum çünkü herşeyin arkasından ağlasın istemiyorum konuşup sakinleşiyorum ağladı diye geri vermiyorum benlik duygusu değilde daha çok sevdiği için oynamaya devam etmek istediği için vermiyor benim oğlum genelde