Elisahafsa
Merhaba benim bebeğimde 36 günlük gaz sorunu basladıgından beri sadece ıkınıyor. Genelde gece uyurken oluyor 2 tane gaz ilacı işe yaramadı en son sab simplex biraz rahatlattı . İnsanlar bu havada böyle giydirilir mi diye darlasada oğlumu sıcak tutunca gazı rahat cıkıyor ve ıkınmadan uyuyabiliyor bunu keşfettik. Acı çekmesine dayanamaz hale geliyorum ama umarım hepimizin bebeği rahatlar. Gaz cıkınca ıkınma gidiyor. Kısa sürede biter şu gaz sorunu inşallah.