Hayallerhayatolsa
Balıkesir Erdek ocaklarda idik.
10 gün Ailem ile tatili yaptık otel olara(Eşim ben ve bebeğim), 10 gün arkadaşlarla ev tutup kaldık.
Sürekli gittiğimiz bir yer denizi filan çok güzel ve temiz. Biz ileri tarafları tercih ettik ki kalabalıkla girmeyelim pis olmasın diye.
Araba var ise koylara gidebilirsiniz, çok güzel tertemiz az kişi ile olan koylar var.
Deniz güzel 👍 sakin bebeğimiz hep deniz kenarında oynadı. Sadece 3 gün çok kötü rüzgar vardı. Her şeyi alıp birbirine katan. O sürede denize girmeyi yerine havuz tercih ettik. Gece filan çok kötü idi rüzgar toz toprak kumdu her yer.