Busrasener43 Kızlar bebeğim 1 yaşında odasını ayırmak çok istiyorum ama hala destekli uyuyor ayakta sallanarak ve gece çok kalkıyor ne yapmam lazım siz neler yaptınız beni bı aydınlatın ☺️
lceLady Busrasener43 8 aylıktı ayırmıstım. Uyandıgında gece kendisi gelirdi yanıma uyutur geri götürürdüm. Şimdi 1 yasında 1 kez uyanır