Lena123moms Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık sütüm yetersiz olduğu için mamaylada besliyorum hem süt hem mama içiyor 2 gündür biberonla beslediğimde ağlıyor ac biliyorum doymak istiyorfakat neden ağlıyorki