NnurK gule gule kullansın bebıs🥰 umarım memnun kalırsınız ben kızıma 3 aylıktan berı kullanıyorum annem bayılıyor külot beze😁 lastık ızı yapabılıyor sleepy kac beden kullanıyır bılemıyrm ama şok marketlerde 4-5-6 beden prıma kulot bez pıyasasından cok uyguna gelıyordu. sok market sıtesınden bakın ıstersenız, evıme yakın sok marketlere onlıne bakıp aldım 3-4 gun önce. Ama her ilde var mı bılmıyrm belkı ısınıze yarar🌺🙏🏻