NnurK Öncelikle merhaba cırtlı bez kullanıyodum ama kiloy bezi de denemek istiyorum kızım 14,5 aylık sizce hangisi daha iyi? Kilot bez kullanıp memnun kalan var mı varsa hangi marka daha iyi acaba yardımcı olursanız sevinirim 😊
Mcnkarsel NnurK ben kullanmadım ama en yakın arkadasım kullandı giydirme aşamasında kazalar yaşanabiliyormus😅 cırtlıya geçmişti hemen
Deletedmom_54 NnurK kızım küçük ama gece külot bez kullanıyorum Sleepynin asla rahatsız etmiyor dolması falan baya iyi benim için çünkü gece bezi dolunca uyanıyordu
Cns_Bal NnurK Oğlumda memnundum yaz aylarında kurtarıcı oluyordu (4sene önce) özellikle hareketliyse bebeğiniz ayakta da giydiriyorsunuz kolay; ama kızım için aldım memnun kalmadım, sızdırma ve pişik yaptı. Belki bir beden büyük alınırsa daha iyi olur diye düşünmüştüm ama almadım bir daha 😅
Mcnkarsel NnurK ay benimki 4 aylık olmasına rağmen öyle kıpır kıpır ki daha büyük halleri düşünemiyorum😅
NnurK Damlakumsal39 sanırım molfix daha iui bi kaç kişiden daha duymuştum sızdırma galan yapmıyomuş hiç galiba
Emir0_ Damlakumsal39 benim oğlumda yeni 1yadina girdi bu zamana kadar hep cırt cırtlı kullandım ne bilim o gün eşim yanlışlıkla kilit bez almış denedim aslında daha pratik yani bı fark olmaz diyorum
Tazeanne3 NnurK molfix çok iyi doğruhiç sızdırma yapmıyor ama bizde çok kötü pişik yaptı sızdırsa bile sleepye geri dönmek zorunda kaldım bebek seçiyo aslında bezini sleepy hiç pişik yapmadı bizde. bi kere yanlışlıkla külot bez almıştım hiç sızdırma yapmadı ve çok rahattı sadece bebeğim kilolu olduğu için giydirmek zor oluyo diye mecburen cırtlıys devam ediyorum ama yaz aylarında aşırı rahat bişey külot bez
Aycanmbenim NnurK sleepy sızdırıyor 😂 bende onlardanım birde lastikleri bacaklarına iz yapıyordu tüm bezler yapar sanıyordum değiştirdim rahatladım
Cns_Bal NnurK Kışın zor olur bence de, yazın tak-çık yapıyordum ne yalan söyleyeyim; sleepynin kot külot bezini kullanıyordum, geçen markette gördüm gözyaşım pıt 🥲🫠
kubr_pak NnurK Benim kızım da 15 aylık hemen hemen 3 aydır külot bez kullanıyorum çok memnunum 🤗 Doğduğundan beri prima kullanıyorum ben
Masmeh Sleepy kilot bez kullanıyorum ikizlerime,çok rahat ettik☺️Belini çok mu sıktım gevşek mi bıraktım derdi yok.
Zehratrzi NnurK biz 6 aylık olacağız ve 4 buçuk aylıkken başladık külot beze büyük rahatlık bence aşırı hareketli oğlum cırtlıyla zorlanıyordum külot bezde çok rahat ettim ben açıkcası☺️
RainOverMe NnurK külot bez en ıyısı sleepy iz yaptı goon premium ya da prima alıyrm ıkısı de lastık ızı yapmıyor. Hangı bezı kullanıyorsunuz mısal sleepy de bır beden buyuk almak gerekıyor cırtlıya gore. Goon önce daha dardı sankı ama son cıkanlar daha genıs gıbı kendı bedenını alabılırsınız prımada da oyle tabı yıne de ben bı buyuk beden tercıh edıyrm kendı bedenı az sıkmaya baslamıssa ama genısse aynı bedenı alıyrm
NnurK RainOverMe sleepy kullanıyorum bez olarak dediğiniz gibi bi beden büyük aldım bugün yarın denemeye başlayacağım umarım pişman olmam teşekkür ederim yorumunuz için 😊