7 aylık oldu kızım. Ek gıdaya basladıgımızdan beri cok ciddi meme mama reddi yasıyoruz. 2 haftadır memeyi tamamen bıraktı mama da içiremiyorum. Sadece ek gıda yemek istiyor. Hatta muhallebi bile tüketmiyor çiğneyebilceği türde yiyecekler yiyor :( mamayı bi tek gece uykusunda verebiliyorum. Doktor kontrolümüze daha var ama bu şekilde vitaminsiz sağlıksız olur mu :(