sumeyyesevinc_ Doğumdan sonra adet düzensizliği yaşayan var mı öyle mi oluyor genelde 8 ay önce Doğum yaptım normalde on her ay adet düzensizliğim bir hafta 10 gün bazen beş gün gecikiyor o bir hafta için de acaba hamile miyim diye korkuyla bekliyorum
KaptanMarvel sumeyyesevinc_ Benimde 8 ay oldu ben hala ilk adetimi olmadım ne zaman doktora gitsem acaba , emziriyorum bu arada bazıları ona bağlıyor
Fadikkxx sumeyyesevinc_ merhabalar güzel anne, gebelik 9 ay nasıl sürüyorsa. vücudunuzun kendine gelmesi , düzene oturması da 1 seneyi buluyor. O yüzden korunuyorsanız doğru şekilde bir sorun olacağını düşünmüyorum.
sumeyyesevinc_ KaptanMarvel Benim kuzenimin eşi de benden iki ay sonra doğum yaptı oda hala olmamış Bazen öyle oluyor muş da ondan sonra bazı kişilerde bazı işleri de direk kırkından sonra hata kırkının içinde çünkü bana da öyle oldu adet başlıyor