Brnbckc benim oğlumunda kolları böyleydi acile götürdük kan tahlili falan yapıldı röntgen çekildi o ne alakaydi bilmiyorum o da temiz çıktı bi alerji şurubu ve ateş düşürücü yazdı çünkü benim oğlumun ateside çıkmıştı 39.3′e kadar evde ateş düşürücü soğuk uygulama ile düşürmüştük eşimle ertesi günde çocuk doktoruna götürdük sinek veya böcek alerjisi gibi duruyo dedi kalmason diye bi krem yazdı surupla beraber kremide kullan 1 haftaya kadar geçmesi lazım geçmezse tekrar getirin bakıyım dedi kremi bugünle 3 gündür kullanıyorum öğlenleride ılık suyla bıcı bıcı yapıyoruz azalmaya başladı gibi inşaallah. Eğer çok terlerse o da tetikliyo haberin olsun canım geçmiş olsun