10 ağustosta sezeryan doğum yaptım, ilk gebeliğimdi. O günden beri sütüm gelmiyor bir sürü şey içtim, emzirmeyi dene diyorlar ama süt gelmediği için bebeğim çok ağlayıp krize giriyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum. Çok üzülüyorum bu duruma ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun