
Kızlar merhaba oğlumun 4. Günde göbek bağı düştü böyle kaldı ve sızıntı şeklinde atletine kan lekesi geliyordu doktora götürdüm salı günü k vitamini iğnesi yapıldı şuan bi damla ya geliyo ya gelmşyo kan ama bu parça duruyor hala böyle olan var mı şuan 12 günlük bebeğim banyo yapmıyorum üstüne mendil koyup sardım kuru kalsın diye.