Bebegimin hicbirseyi yoktu dun gece atesi cıktı ilac verdik uyudu sabah ta aynı sekilde atesi vardı yine ilac verdim esim iste olunca ikindin gitcez doktora ogle uykusuna uyumustu atesi olunca nemli bezle siliyordum tam titremeye basladı hafiften ya bez soguk degdiginden yada atesten ben panikledim ilık dus aldırdım soguk degildi kesinlikle soka girer diye sonra surup icirdim bacaklarında ates yok govde 37 ye dusuyor en fazla ama başı hep 38 lerde klimada actım serin evin ici baska bir seyi yok hafif isal var sadece hastalık mı diş mi bilemedim hastaneye gitcem ama korkuyorum baska bisey bulasır diye malum birsuru salgın var 😭