Crnmm canım ıhlamur zararlı değil diye biliyorum doktoruna danışıp sadece çiçeklerini demleyerek bir iki çay kaşığı verebilirsin benim bebeğimin burnu tıkanıyordu hafif hırlamaya başlayınca verdim bir aylıkken geçirdi ama doktorun destekler mi bilemem