Prematüre doğdu bebeğim 9 gün küvezde kaldı o yüzden oradan taburcu olurken 3 saatte bir 15 dkka emzir 50ml süt ver dediler biberonla kilo alması için. Şuan 19 günlüğüz emmeyi arttırsın diye göğsümde dha çok tutuyorum ağlayana kadar istemeyene kadar snra aranıyorsa eğer biberon ile süt veriyorum. Ama çok geçmeden o kadar cok kusuyor ki ağzından ve burnundan napcamı şaşırıyorum. Bir de sürekli aç gbi aranıyor ağzı yardım edin bi akıl verin lütfen