dide86 aranızda sidafer in sulu kaka ya sebep olan oldu mu ya çocukum ishal değil 2 günde bir sulu yapıyor tahlilde bişey çıkmadı ama ilaçtan olabilir dedi dr kestik ama merak ettim yaşayan var mı