Omerbatu Oğlum salı günü 4.ay aşılarını oldu bugün cuma dört gündür okadar huysuzki devamlı ağlıyor ateşi vs falan yok ama öğünden beri aşırı huysuz hiç bir şekilde durmuyor böyle olan varmı lutfen yardim
GULCE02 Omerbatu canım vence aşıdan değil 4.ay atağı olabilir bizde o aylarda durum aynıydı sürekli mız mız ve huysuzdu
Omerbatu GULCE02 ya gercektenmi bende asidan diye düşünüyordum taş düşürüyor omu dedim ama onun ağlaması daha farklı hiç atak aklıma gelmemişti
Mihrimahim16 Aşıdan değil ataktan canım.. Huysuzlanınca banyo yaptır banyodan sonra masaj rahatlasın… Akşam serinliğinde de parka gidin hava alın oh misss
GULCE02 Omerbatu çok zor bir atak herkes zorlandığını söylüyordu başta inanmadım atak matak bende yaşadım gerçekten çok zor geçti inşallah sizin o kadar sürmez