Arkadaşlar 2.5 aylık kızım var memeyi bıraktı mamayııda sadece uykusunda alıyordu 1 hafta güzel içti 2 günüdür içmiyor bugün en son 8.30 60 cc içti 1.30 oldu içmedi hala diliyle ittiriyor iyice strese girdim yoruldum yememesinden böyle olan var mı olan varsa nasıl çözüm buldunuz yardım edin