Normal dogum yapan anneler bir sorum var malesef 😑 dogum sirasinda epizyo yapildi 5 dikislik yer kesildi sonrasinda dikislerde kucuk bi enfeksiyon oldu antibiyotige ragmen doktor merhem verdi gecti 1 ay icinde dikisler dustu tam 7 ay oldu 3 tane parca parca sislik var dikis yerinde nasil desem boyle et beni gibi 🙄🙄 bunlar gecmedi sorum su gececek mi ? Gecmesi icin ne yapmali ? Mudahale mi gerekiyo tekrar doktora gitmeli mi? 🤢 basina gelen , bir bilen varsa cevaplarsa sevinirim🙋♀️