Miran-pozan22 3.aylik.oglum var ve memi emmek.istemiyor ısiriyo biberonda tutmuyo.napmam lazim cok stresteyim iyice bunaldim artik memeye gelince ögg deyip.isiriyo
Aylizzmm Miran-pozan22 Bizimde meme reddimi anlamadım amme emmek istemiyo ikibyudum çekiyor bırak yine iki çekiyor ağlıyor bırakıyor vende ayakta gezinerek emziriyorum öyle emiyor
Mumoslu30 Merhaba canım oncelikle sakinligini koru Allah dermansiz dert vermesin benim bebegimde 7 ay yasadik meme reddi suan 9 aylik Atlattik çok şükür başardık sende Yapabilirsin tek degilsin ziplwyarak emzir gezinerek emzirevde dusta emzir❤️❤️