Esraahmet61 Arkadaşlar kizim 2.5 aylık geçmek bilmeyen bı boğaz ağrım var doktor antibiyotik yazdı ama bı turlu icmeye cesaret edemiyorum bebeğe zarar verecek diye kullanmış olan var mı aranızda daha oncesinde
Elisa30 Esraahmet61 ben kullandım canım kackere Şuan yine kullanıyorum aynısından İmpilant yapıldı agızıma. Çok agırım oluyor alveres agırı kesici de kullanıyorum aynı. Ama sütümü. Sağıyorum. Mutlaka emZirmeden. Sende ilk sütü sağ dök sonra emzir