miraneliz3402 Benisahtesevme2 pazar tek tük mağaza açık oluyo cumartesi açık ama dışarıya göre çok çok pahalı
miraneliz3402 Benisahtesevme2 orası ve Laleli dolar üzerine ve yabancılar üzerine olduğu için bana göre çok pahalı
Mihrimahim16 Pazar çoğu yer kapalı.. fiyat uygun mu pahalımı bilemiyorum gidip deneyimlemek en güzeli…
Benisahtesevme2 Mihrimahim16 cunartesı de açık olur mu acaba numara falan da yok arıyorum ulasamıyorum