Balevlatm Ayy kızlar annemlere gideceğim 2 dolmuşa bincem ama bebek arabasıyla zor olcak sanırım hiç bebek arabasıyla yanlız çıkmadım eşimle çıkıyorduk genelde şimdi bı korku sardı siz rahatlıkla.binebiliyor musunuz yardım eden oluyor mu dolmuşa binerken🤦🤦
Dilaraaaaaaa Balevlatm hiç korkma ben 2 çocuk birde bebek arabasında çocuk ucu ile trene otobüse biniyorum 😂
Asel16 Balevlatm geçen hastaneye gittim dolmuşla e bebek arabasıyla tabi şöfür katlamadan almam dedi ben bebeği başkasına verip katlayana kadar baktım dolmuş gitti kala kaldım diğerini bekledim o da geldi ama tıklım tıklım sıcak bi de rezil oldum ya valla kızım çok ağladı
Saafie Balevlatm Kaç kere bindim ama yardım çok beklemeyin , özellikle genç erkekler dönüp yardım edeyim yok.. çok nadir yardım eden çıkar, genellikle kadın oluyor onlarda 😂
Esdoel Dilaraaaaaaa hadi beee 😂 valla seni tebrik ediyorum 5 ve 2 yaşında ki çocuklarımla otobüse dolmuşa binmeye korkuyorum birisini alıp gidiyorum ama ikisiyle cesaret edemiyorum 😂
Dilaraaaaaaa Esdoel hahahah bende önceden korkardım ama şimdi umrumda değil hep biri olsada gezmeye gidelim derdim ama baktım öyle olmuyor cesaret aldım tuttum ellerinden gittik şimdi kimse tutamıyor bizi 😂 benimkilerde 6 yas 4,5 yaş 15 aylık 😂
Nyles2019 Ben hep iyi insanlara denk geldim otururken biri yardım etti inerken bir genç çocuk arabayı indirdi.İyi insanlar iyi ki varlar
Balevlatm Nyles2019 valla Allah razı olsun onlardan Allah merhametli iyi yürekli insanlarla karşılaştırsın 🤲
neslicanben Balevlatm bebek arabam tek elle kapanmıyor eşşek ölüsü gibi bişey o yüzden 9 aydır eşimsiz bi yere gidemiyorum 😂 ehliyet almaya karar verdim bende. Yoksa eve tıkılıp kalıyoruz
Balevlatm neslicanben bizim bebek arabası da öyle ağır bide şoför kapat derse kucağımda çocukla nasıl kapatayim🤦iyi edersiniz istediğiniz gibi gezersiniz 😄
neslicanben Balevlatm al çocuğu bi tut da deyip nasıl verelim. Baston bebek arabası daha mantıklı ilerleyen dönemde
Noname21 Balevlatm bebek arabası hiç almadım gereksiz yük. Kac aylii bilmiyorum ama kanguru kullanabilirsiniz. Ben hep kucağımda tasidim bebek arabasını tasimaktan iyidir😀
Balevlatm Noname21 oda mantıklı 11 aylık kanguru kaç aylığa kadar kullanılır bilmiyorum ama hep aklıma belim ağrır tasiyamam diye düşündüm 🤣🤣
Littlebird Noname21 çocuğun eşyaları annenin çantası ne olacak. Tek başına o da çok zor. Araba en azından yükü de taşıyor
Rav-Ebu Balevlatm valla bebek arabasıyla dolmuş rezillik ya ben bir kaç kez bindim rezil oldum kimsede yardım etmiyor indir kaldır sonra tövbe ettim daha da dolmuşla bir yere gitmiyorum 😂