Gurbettt34 Kızlar kızım minyon şuan 28 aylık 13 cm seneye yaz için indirimde ayakkabı almak istiyorum sizce kaç numara en uygunu olur 3 yaş kaç numara giyiyor kızlarınız minyon olup
Vanilya Gurbettt34 Bacım ben yaptım o hatayı crocslar Zara botlar aldım koydum misal düşün şimdi kışın terlik tam oluyor yazın da bot tam tersi oldu tutturamadım
Eminos Gurbettt34 oyle bisey yapmayin derim cok degisiyor numara markalarda hatta ayni marka farkli kaliplarda bile degisiyor
Serap0733 Gurbettt34 vallaha benm kız da minyon 22 falan giyiyor seneye 23-24giyer muhtemelen ben de stokladm her seneye spor bot dışarı terliği aldm:)
Sefeff Gurbettt34 benim kızımın mi ayakları büyükmüş anlamadim herkes 22 23 falan yazmsda 28 aylik 24 numara giyiyo. Iri de degil yani minyon bi çocuk 🤷♀️
Gurbettt34 Vanilya Ya bugün floya gittim fiyatlar malum ayakkabılarda indirim vardı 200 liraya kaçırmak istemedim ama numaraya da emin olamadım hiç önceden almamıştım çok kararsız kaldım
Gurbettt34 Serap0733 Şuan adidas marka 23 giyiyor biraz uçtan payı var seneye yaz acaba dedim ne olur 23 de büyüktü ayakkabı uspolonun çok kararsız kaldım kalıpları adidasla çok farklı
Eminos Gurbettt34 hic bilmiyorum oglumun el ve ayaklari buyuk deneyip veya tahmin yuruterek aliyoruz kisin 26 giydi yazin 27 herhalde 3,5 yas
Gurbettt34 Sefeff Haha iyice beynim yandı minyon 24 giyiyorsa gerçekten farkediyormuş neyse ben sezonunda alayım😅