Sevgili anneler deneyimlerinize ihtiyacım var . Bebeğim 22 günlük kakasını yapamıyor geçen hafta bu yüzden doktora gittik doktor aç kalmış dedi conformil 1 e geçtik istediğinde ver dedi. Hem emiyoruz hem mama ile ilerliyoruz. O zaman kakasını yaptı ama şimdi yine yapamıyor. Gaz çıkarıyor çok kötü kokuyor. Ama basıyor bağlığı sürekli sıkınıp ağlıyor. Uyanıksa ya mamada ya memede ya da ağlıyor. Sakince durmuyor asla 🥺ne yapmam lazım ben mi beceremiyorum.🤷🏻♀️😭