Slovem08 Kızlar oğlum doğdun doğalı sıcakta aşırı terliyor hareket etmese bile oturduğu yerde zıbınla terliyor ne yapabilirim bu durumda
kirmizibalikgolde Slovem08 valla hiç bisey yapamıyoruz . Yapış yapış oluyor . Klima var bizim evde tek çarem o .
Zynp35 Slovem08 kizim 13 aylik oyle bi terliyorki zibinla durdu halde yatti yer su dökmüş gibi nasl islak oluyor hep isilik vücudu geçmiyor hic. Havalar sernleynce duzelir insallah yoksa Allah korusun cok soguk alir
Slovem08 kirmizibalikgolde anladım canım bu yüzden şuan zaten grip olduk ilk oğlumla bi başladı hepimize sıçradı o yüzden de sormak istedim
Slovem08 Zynp35 biz soğuk aldık bile canım kışın bile doğru dürüst hastalık nedir bilmedik ama yazın güzel şifa kaptık maalesef ki
Zynp35 Slovem08 bizde atlattik canm iki kizim birden per pese hasta oldu 20 gun ugrastm Allahim korusun evlatlarimizi