11 ay 8 günlük kızımla ilgili bir takım sorularım var iletişim, mesela hadi kızım bunu yap ve ya bunu bana ver dediğim zaman bakmıyor algılamıyor gibi fakat babanı öp beni öp gel dur diğer şeyleri çok güzel yapıyor sizce ancak mı algılama zamanı ? Yardım lütfen kimler benim gibi