Sevgili anneler, bir sorum var.
Bir süredir bebeğim yanımda yatıyor. Yatakta eşimle bile sığmazken bebek araya girince hiç uyuyamaz olduk. Bu sebeple eşim bir süredir ayrı yatıyor. Ben buna bir son vermek istiyorum.
Montessori yatak yaptıracağım ama, sorunum tamamen geçmiş sayılmıyor. Çünkü bebeğim benimle uyumaya alıştı. Odasını da ayırmayacağım benim odamda olacak yatağı. Ama beşiğinde uyurken de beni görmesine rağmen asla uyumak istemiyordu. Yanıma aldığımda uyuyordu.
Dolayısıyla muhtemelen yeni yatağında da yanında ben uyursam uyuyacak.
Tecrübeliler, yanınızda yatmadan nasıl alıştırdınız, Yatağı nasıl ayırdınız?
Ben destekli uyutmuş oluyorum. Yani hiçbir şey yapmıyorum ama yanına uzanıyorum o döne döne uyuyor. Bunu tek başına yapmasını sağlayamıyorum ağlamaktan krize giriyor. Önerilerinizi bekliyorum🌸