Badelikom1 Merhaba anneler kızım 27 aylık bugün tuvalet eğitimine başladık tuvalete getirince yapıyo bir sıkıntımız yok ama ne kadar aralıklarla getirmem gerekiyor önerileriniz var mı bu süreç için💕