Serap0733 benim de bebeğim sürekli sağ tarafına doğru başını çevirip yatardı bu yüzden kafasının sağ tarafı düz sol tarafı dışa doğru çıkık duruyordu düz kafa yastığı aldım sürekli kullanmıyorum ama faydasını çok gördüm kızımın kafası yuvarlak olmaya başladı çok güzel ben kullandım faydasını görüyorum tavsiye ederim sürekli değil de uyanıkken falan günde 5-6 saat koysan yine düzelir bence. Çünkü daha çok küçükler. Benim kızımda 3 ay 10 günlük