Yani ben mi erkenci davranıyorum arkaslar bana bi akıl verin önüne yemeğegi koyduğumda tek derdi minciklamak sıkıntı yok bu konuda tanımaya çalışıyor evet ağzına aldığında ciniyo gibi yapıp üst damağına yapıştiriyor yada geri tükürüyor öksürüyor bunu yaparken yani neden olur yutmuyor hicbirsekilde yutmaa reflexsi mi zayif bilemedim nasıl aşarız bu durumu?? Mesela eline pankek yapip verdiğimdede ayni sekilde kopartıyor sonra agzinin icinde geveleyip tükürüyor